• يکشنبه ١٨ تير ١٤٠٢-١١:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٠٦٥
آقامیری خبر داد؛

بازدید تدریجی از ۳۵۴ محله تهران/ بیشترین مشکلات مردم در محلات مربوط به چیست؟

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: برنامه و قصد ما این است که به تدریج از ۳۵۴ محله پایتخت بازدید کنیم و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد آقامیری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به اجرای طرح محله به محله و بازدید خود از محلات سطح شهر تهران، اظهار کرد: ما پیش از این برنامه‌ای تحت عنوان دیدارهای مسجدمحور داشتیم و مجمع مشورتی را با حضور معتمدین و نخبگان محلات ایجاد کردیم.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه نخبگان و معتمدین مطرح کردند نیاز را بر این دیدیم که بازدیدهایی از محلات داشته باشیم و بر این اساس اخیراً نهضت محله به محله آغاز شده و تحت این عنوان محلات شناسایی می‌شوند تا مشکلات آن ها را بررسی کنیم.
وی با بیان اینکه در این نهضت از نزدیک در جریان مشکلات محلات خواهیم بود، یادآور شد: در جریان این بازدیدها تصمیم‌گیری نیز به صورت همزمان انجام خواهد شد؛ قطعاً چنین بازدیدهایی بهتر از این است که در اتاق‌های در بسته باشیم و گزارشاتی به ما تحویل دهند که ۵۰ درصد متفاوت با شرایط واقعی است.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بازدیدها در همان ابتدای کار نیز نتیجه داده است، تصریح کرد: بر اساس ارتباطاتی که با مردم و معتمدین داشتیم و بازخوردهایی که دریافت کردیم، حضور و تصمیم‌گیری‌ها مؤثر بوده است.
وی با اعلام اینکه قصد ما این است که این نهضت را در ۳۵۴ محله شهر تهران ادامه دهیم، گفت: اولویت خاصی نداریم و بر اساس گزارشاتی که از معتمدین می‌رسد، محلاتی را که با مسئله و مشکل روبه‌رو هستند، مرحله به مرحله بازدید می‌کنیم.
آقامیری، بیشترین مسائل مطرح شده از سوی مردم را مرتبط با نظافت شهری دانست و افزود: بخشی از این مشکلات به پیمانکاران و قراردادهای آنها برمی‌گردد؛ چراکه ملزم نشدند که چند بار در روز سرکشی و نظافت انجام دهند. بخشی نیز به فرهنگسازی و عدم رعایت از سوی شهروندان برمی‌گردد که این فرهنگسازی نیز باید توسط شهرداری صورت بگیرد.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: